Pages

She is RAIN

She is RAIN

Friday, June 25, 2010

apa yg saye selalu doakan??

selepas solat..ain slalu bce doa kat tuhan..
nk tau ape yg sye doakan??
urm..mula2..
bce la..

al-fatihah dulu..then surah al-ikhlas..
1st thing yg sye akan doakan adlah ibu bapa sye..
itu tidak akan beralih2 status kedudukan mereka..mereka tetap yg pertama dlm doaku..
aku selalu doakan smoga tuhan ampun kan dosa mereka sejak mereka dilahirkan lg..
2nd..my mom..
tiap kali pasal mak..mesti bergetar bibir ain nieh..
ain slalu doakn smoga tuhan ampuni mak, merahmati mak disana, lapangkan kuburnya, teranginya, tempatkan dirinya dikalangan para solehah dan sampai kan salam rindu ku ini pada dirinya...
3rd ain mintak maaf coz x dpt jd anak yg baik and selalu derhaka pada mak sewaktu berhidup..
then..
ain doa..moga tuhan ampuni segal2 dosa yg telah ain lakukan..sejak kecil hingga kini..
ain memohon kesejahteraan hidup di dunia dan diakhirat, kebahagian, kesenangan dan kebahagian dimasa hadapan dengan insan yang disayangi..
aku berdoa..agar teman2 disekeliling ku di murahkan rezeki serta diriku jua..
dan aku selalu berdoa..
agar aku di ketemukan dengan insan yg mencintaiku selepas dia mencintai diri mu ya allah...
memimpin ku, membawa diriku kearah yg mulia agar aku dihormati seperti dirinya..
dan yg paling aku tidak akan lupa..
dan tiap kali aku megucapkannya..air mata ku akan mengalir..
aku memohon padamu YA ALLAH..
sekiranya engkau mahu mengambil insan yg aku cintai dan aku kasihi..
ambil lah nyawaku..ganti lah diriku dengan dirinya..
kerna aku tidak sanggup lagi melihat insan yg aku kasihi meninggalkan diriku ini lagi YA ALLAH..
ambil lah aku, dan bukan dirinya...amin ya rabullalamin..

selamat malam....

2.02am

0 comments: